صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : طراحی سایت فروشگاهی ; قیمت طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی در ندا وب جزو بهترین انتخاب‌های  برای افزایش فروش اینترنتی ، در این مطلب قیمت طراحی سایت فروشگاهی و مدت زمان مورد نیاز و اتصال آن به سایت‌ها به ترب و ایمالز و حتی دیجی کالا بررسی می‌شد.برای افزایش فروش در دنیای دیجیتال باید اصول طراحی و سئو و ظاهر در یک بستر فروش اینترنتی مانند سایت رعایت شود ،رعایت هر یک از این موارد موجب افزایش بیشتر فروش خواهد شد.

یکی از خدمات شرکت نداوب  طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد،زمان تقریبی برای راه اندازی سایت فروشگاه اینترتی بسته به نوع سیستم مدیریت محتوا مانند جملا و وردپرس و یا کدنویسی اختصاصی و قابلیت‌هی مورد نیاز هر فروشگاه متفاوت است پایه‌‎ترین حالتی که می‌توان برای شروع فروش در نظر گرفت امکانات پایه‌ای همچون درگاه پرداخت ، امکان درج محصول با قیمت ، رنگ بندی ، سایز ،انتخاب تعداد محصول ،پیشنهاد محصولات به کاربر برای خرید ، ایجاد حساب کاربری ، رابط کاربری خوب ، ظاهر زیبا برای سایت می‌باشد.

معمولا عموم مردم برای طراحی سایت در گوگل سرچ می‌کنند و یکی از شرکت‌های تبلیغاتی را انتخاب می‌کنند . نداوب یکی ز بهترین شرکت‌های طراحی سایت فروشگاهی با سابقه خوب بوده که می‌توانید انتظار یک طراحی حرفه‌ای و به روز را برای فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید.

متخصصین نداوب بر حسب نیاز‌های هر کسب و کار و خواسته‌های مشتری پروژه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را پیش میبرد همچنین اگر در ابتدای راه هستید یا نیاز دارید یک متخصص در کنار شما حضور داشته باشد میتوانید با پرداخت هزینه اضافه‌تر برای طراح سایت فروشگاهی به یک طراح به صورت فول تایم (24 ساعته) دسترسی داشته باشید و سوالات خود را بپرسید و مشاوره بگیرید ،این قسمت را بسیار برای کسب و کارهای نوپا پیشنهاد می‌کنیم.

طراحی سایت فروشگاهی

با فراگیر شدن اینترنت و اعتماد بیشتر مردم ایران به خرید اینترنتی و فضای دیجیتال باعث شده حجم زیادی از خرید‌های مردم به صورت اینترنتی صورت بگیرد و حجم فروش بسیار زیادی از طریق فروش اینترتی در کشور صورت بگیرد. طراحی سایت فروشگاهی (طراحی سایت فروشگاه اینترتی) باعث  می‌شود حجم زیادی از مشتریان را به دلیل سهولت روند خرید و اعتماد بیشتر به سایت به دلیل تضمین پول  داشته باشید.همچنین دسترسی 24 ساعته و دیدن مشخصات و قیمت و ویژگی‌های محصول از جمله دیگر مزایایی است که می‌تواند بسیار  حائز اهمیت باشد.با افزایش  20 درصدی خرید‌های اینترنتی فقط در سال گذشته  و انجام  تقریبا 12 درصد کل خریدها به صورت آنلاین داشتن سایت فروشگاهی دیگر یک مزیت محصوب نمی‌شود و به نوعی یک الزام و ضرورت برای رشد و بقای کسب و کار شما می‌باشد. اگر شما هم دوست دارید در دنیای دیجیتال فروش خود را افزایش بدهید با ما در ارتباط باشید. (تماس با ما)

  1. دسترسی 24 ساعته کاربران به امکانات و ویژگی‌های محصول
  2. امکان مقایسه محصولات و ساده سازی روند خرید
  3. امکان خرید در 24 ساعت روز
  4. ساده سازی روند دریافت اطلاعات از کاربر و ارسال کالا
  5. اعتبار بخشیدن به کسب و کار شما
  6. امکان خروجی گرفتن از کاربران
  7. ارسال پیامک تبریک مناسبتی و تخفیف و جشنواره به مخاطبین خود
  8. گزارش گیری فروش راحت و کاربردی
  9. امکان بررسی رفتار کاربر در سایت ( دلایل خرید نکردن ، انصراف از خرید یا فروش بیش از حد یک محصول و …)
  10. فروش به تمام کشور
  11. درج نامحدود محصول
  12. سرچ بهینه برای پیدا کردن محصول مورد نیاز مشتری
  13. امکان فیلتر کردن نتایج جستجوی کاربر بر اساس نیاز کاربر
  14. امکان فروش به باقی کشورها(مناسب برای خدمات به کشورهای عربی)
  15. امکان ارسال کد تخفیف گروهی به مشتریان برای محصولات خاص
  16. ایجاد باشگاه مشتریان

ویژگی‌های سایت فروشگاهی چیست؟

  • سرعت لود  بالا

هیچ کاربری بیشتر از 5 ثانیه طبق گفته گوگل برای لود وبسایت شما منتظر نمی‌ماند و اکثر کاربران نهایتا 3 ثانیه منتظر می‌مانند  .  طراحی سایت فروشگاهی شرکت ندا وب دارای سرعت لود بالا و پیش بارگذاری می‌باشدکه زیر 3 ثانیه است و  مشتریان شما   می‌توانند تجربه‌ای خوب را از سایت شما داشته باشند.
تگذ شما هم به فکر راه اندازی سایت فروش اینترنتی هستید در نظر داشته باشید که تغریبا مهم ترین موضوع  سرعت لود سایت است.
  • ریسپانسیو بودن(مناسب برای هر دستگاهی- موبایل تبلت کامپیوتر)

 
  • رابط کاربری خوب ui/ux  (تجربه کاربری و رابط کاربری) خوب

 دسترسی راحت کاربر به امکانات و صفحات مختلف سایت و عدم سر درگمی کاربر برای پیدا کردن محصول یا  خدمات مورد نظر شما ، تماس و ارتباط سریع و راحت با مدیر مجموعه ، ظاهر سایت متناسب با قشر مشتریان و کاربران شما و قرارگیری  لینک‌ها و دکمه‌های کلیدی در  مکان مناسب برای دسترسی راحت‌تر نسبت به دکمه‌های با اهمیت کمتر، به عنوان مثال در اغلب سایت‌های فروشگاهی دکمه افزودن به سبد خرید باید بیشتر از هر دکمه‌ای در دسترس باشد.
  • سادگی استفاده برای کاربران ناآشنا به فضای اینترنت
 همه کاربران اینترنت لوزما افراد آشنا به اینترنت نیستند ،طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه‌ای انجام شود که حتی افرادی که آشنایی بسیار کمی با اینترنت دارند و زیاد از اینترنت استفاده نکرده‌اند بتوانند با سایت شما تعامل داشته باشند و کار کنند. طراحی بسیار ساده و مسیر راحت برای خرید.
  • چت آنلاین برای مشاوره به مشتریان در لحظه
مشاوره و گفتگوی آنلاین در سایت فروش آنلاین محصولات می‌توانند بسیار  می‌تواند کمک کننده باشد از این بابت که کاربر در هر مرحله‌ای به مشکل بخورد یا مشاووره ، راهنمایی بخواهد در این مرحله نصف کاربرانی که قصد ترک کردن سایت را ارند تصمیم به اخذ مشاوره میکنند و 90 درصد از کسانی که مشاوره دریافت می‌کنند ترقیب به خرید می‌شوند.
  • جتسجوی بهینه
 
با روند رو به رشد فضای اینترنت کمتر کسی خود را به زحمت می‌اندازد و وقت خود را  برای پیدا کردن محصول یا خدمتی خاص در اینترنت صرف خوواهد کرد، سیستم جستجوی بهینه  سایت فروشگاهی باعث می‌شود کاربر در کمتر از چنثانیه محصول مورد نظر خود را پیدا کند و خرید  کند، در طراحی سایت فروشگاهی  جستجوی بهینه و فیلتر کردن محصولات از مهم‌ترین تجربه‌های کاربری برای مشتریان شما می‌باشد.
  • طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس
طراححی سایت فروشگاهی با cms (سیستم مدیریت محتوا) وردپرس باعث می‌شود در ابتدای راه هزیننه کمتری را  نسبت به سایت اختصاصی پرداخت کنید و تقریبا تمام امکانات سایت  فروشگاهی  کدنویسی را خواهید داشت، با افزایش فروش و کاربران شما به تدریج سایت شما را به کدنویسی ارتقا خواهیم داد ولی در ابتدای مسیر یک کسب و کار پیشنهاد نمیکنیم.
  • مشاوره طراحی وب سایت فروشگاهی ندا وب
برای دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید، چه قصد سفارش پروژه به نداوب را دارید یا قصد برون سپاری دارید مشاوران ما می‌توانند شما را در این مسیر راهنمایی کنند.
 

قیمت طراحی سایت فروشگاهی;تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

قیمت  طراحی سایت فروشگاهی  در نداوب به عوامل مختلفی همچون فیلد کاری شما ، امکانات مد نظر شما ،زمان شما برای طراحی سایت(عجله داشتن) و مواردی دیگر همچون آماده نبودن عکس و توضیحات محصولات شما  بستگی دارد که به طور کلی در پایین ذکر شده است
 

سایت فروشگاهی وردپرس

قالب آماده ورددپرس
10
میلیون
تومان
  • ایجاد بی نهایت محصول
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • طراحی اولیه
  • قالب آماده وردپرس
  • مدیریت کاربران
کسب و کار نوپا

سایت فروشگاهی اختصاصی

طراحی اختصاصی ورددپرس + شخصی سازی
19
میلیون
تومان
  • شخصی سازی صفحات پرداخت و ...
  • طراحی اختصاصی ui/ux
  • مشاوره کسب و کار
  • سئو اولیه رایگان
  • 6 ماه پشتیبانی رایگان

طراحی سایت فروشگاهی

کد نویسی اختصاصی
45
میلیون
تومان
  • ui / ux اختصاصی
  • درج امکانات مطابق خواسته‌های شما
  • نیاز سنجی مشتریان

زمان طراحی سایت شرکتی

مدت زمان طراحی سایت شرکتی با احتساب آماده بودن مطالب و عکس‌های اولیه با طراحی اختصاصی حدودا یک هفته الی ده رو زمان می‌برد

اگر کار عجله‌ای هست متخصصین ندا وب این امکان را برای شما فراهم آورده‌اند تا با هزینه بیشتر در کمتر از 48 ساعت سایت تستی خود را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید