چت جی پی تی رایگان

استفاده رایگان از چت جی پی تی، در این صفحه چت جی پی تی رایگان (chatgpt4) قرار دارد و می‌توانید رایگان استفاده کنید .برای خرید اکانت چت جی پی تی شخصی روی خرید اکانت chatgpt کلیک کنید .

چت جی پی تی رایگان

 chatgpt یک موتور هش مصنوعی 

مبتنی بر متن است که می‌توایند سوال‌های خود را از هوش مصنوعی بپرسید و جواب کامل و دقیق بگیرید. و یا برای تولید مقاله یا تولید محتوا می‌توانید از اکانت رایگان  chatgpt استفاده کنید.

دانشجویان و دانش آموزان جدید  برای ارائه تحقیق به مراجع آموزشی دیگر وقت خود را در سایت‌ها و سرچ‌های طولانی و طاقت فرسای گوگل هدر نمی‌دهند.به عنوان مثال شما کافی است در اکانت رایگان chatgpt که ابتدای همین صفحه است سرچ کنید مقاله در مورد هوش مصنوعی. اکانت رایگان هوش مصنوعی یک مقاله کامل به شما می‌دهد همچنین می‌توانید برای تهیه اکانت هوش مصنوعی از سایت ندا وب اقدام کنید. 

 

دستورات چت جی پی تی ، chatgpt

مهم‌ترین دستور در استفاده از چت جی پی تی رایگان ادامه بده یا continue است ، هر مطلبی که هوش مصنوعی یا چت جی پی تی رایگان برای شما تولید می‌کند نهایتا 500 کلمه است برای اینکه مطلب شما را به طور کامل ارسال کند بعد از هر 500 کلمه دستور ادامه بده یا continue را باید ارسال کنید.

از مهم ترین دستورات chatgpt :

persona شخصیت ،

task وظیفه ،

context متن نوشته ،

tone لحن ،

exemplar نمونه ،

format قالب .

برای آشنایی بیشتر و استفاده بهینه‌ار ویدیو زیر را مشاهده کنید(زیر نویس فارسی)

سایت chatgpt هوش مصنوعی چت جی پی تی رایگان

برای استفاده رایگان از chatgpt از chat gpt قرارداده شده در همین صفحه می‌توانید استفاده کنید.

با این هوش مصنوعی رایگانی که برای شما قرار داده شده است می‌توانید تمامی امکانات chatgpt-4 را تجربه کنید . برای تجربه کامل فقط باید از دستورات chatgpt که بالاتر برای شما قرار داده‌ایم استفاده کنید.

هوش مصنوعی و مشاغل

شما هم حتما شنیدید که هوش مصنوعی تولید محتوا به جای سئو کاران، هوش مصنوعی طراحی سایت در 6 دقیقه ، هوش مصنوعی تولید لوگو با پارامترهای دلخواه شما و بی شمار هوش مصنوعی دیگر که جای مشاغل را خواهند گرفت.

هیچکدوم ازین هوش مصنوعی نه تنها جای انسانها و نیروی کار نمی‌گیرد بلکه فقط کار طراحان یا اون قشر خاص را آسان‌تر می‌کند. اگر در سایت های کاریابی مثل FREELANCER یا جابینجا و جاب ویژن نگاه کنید متوجه می‌شوید شغلی با عنوان متخصص هوش مصنوعی بوجود آمده.

متخصص هوش مصنوعی

شرکت‌های بزرگ زیادی در صدد جذب متخصص هوش مصنوعی هستند همچون علی بابا و دیجیکالا در ایران . متخصص هوش مصنوعی برای کار خاصی در شرکت‌ها استخدام نمی‌شوند و صرفا برای ارائه پیشنهادات جدید در حوضه دیجیتال مارکتینگ و یا ساده کردن فرآیند و کارهای شرکت استخدام می‌شوند.
 

اکانت چت جی پی تی رایگان و پولی

چت جی پی تی رایگان

از اصلی‌ترین تفاوت‌های نسخه پولی و رایگان این هوش مصنوعی صرفه جویی در وقت و زمان شما است.

به طور کلی نسخه پولی کمی دست شما را باز میگذارد و شما لازم نیست دستورات را خیلی دقیق بیان کنین و محدودیتی در تولید کلمه ندارد.

نسخه رایگان با استفاده از ویدیو و دستورها می‌توانید همه‌ی امکانات نسخه پولی را استفاده کنید و با استفاده از دستور ادامه بده دیگه محدودیتی در تولید متن برای شما ندارد.

بعد از سوء استفاده‌هایی که بعضی از افراد انجام دادند مانند:

1-تهدید به مرگ CHAT GPT  برای سرقت از حساب فردی دیگر.

2-خواهش از هوش مصنوعی برای ده لایسنس ویندوز و آفیس رایگان.

3-اجبار به خودتخریبی و… .

بعد از هر بار سوء استفاده کاربران چت جی پی تی توسط سازندگان محدودتر و محدودتر شده تا به نسخه‌ی امروزی که مشاهده می‌کنید تبدیل شده است. با نسخه فعلی هم هنوز شاید کلاه برداری ها و سوء استفاده از این هوش مصنوعی هستیم

دیدگاهتان را بنویسید